China Glaze Hologlam

20 Mrt

Hee allemaal,

Zeer binnenkort is de mooie nieuwe holografische collectie van China Glaze verkrijgbaar!
De nieuwe collectie bevat 12 nieuwe lakken en wat zijn dat mooie kleuren!

Vooral Infra-Red trekt mijn aandacht en staat ook echt op mijn wishlist. Wat een mooi kleurtje.
Wat vinden jullie van holografische lakken? Mooi of te opvallend?

3 Reacties to “China Glaze Hologlam”

  1. jewelyz 20 maart 2013 bij 8:54 pm #

    Ik vind ze wel erg mooi, maar holografische lakjes zijn niet echt mijn ding 😉

  2. Mariska 20 maart 2013 bij 7:53 pm #

    Ik vind ze prachtig!

  3. MissPinkyNails 20 maart 2013 bij 6:39 pm #

    De collectie is al te koop en de lakken kosten €7,95 tot €8,95

Geef een reactie

