Swatch China Glaze – Live Love Laugh

24 Mrt

Hee allemaal,

Wat is Live Love Laugh een bijzonder mooi lakje! De finish is heel speciaal en lijkt op een soort rubber. Ik vind het een erg leuke finish, je ziet hem niet vaak!

De lak dekt volledig in twee dunne laagjes. Ook droogt de lak snel zoals ik gewend ben van China Glaze lakken. Breng geen topcoat aan! Zodra je topcoat aanbrengt wordt het effect van de speciale finish minder en dat is natuurlijk jammer! De lak heb ik enkele dagen gedragen zonder topcoat waarna hij begon te chippen.

De lak kocht ik een tijd geleden bij PrettyPolish  voor 5,95 euro. Volgens mij is hij daar niet meer verkrijgbaar.

2 Reacties to “Swatch China Glaze – Live Love Laugh”

  1. MissPinkyNails 24 maart 2013 bij 10:59 am #

    Mooi roze met een mooie naam!

  2. jewelyz 24 maart 2013 bij 8:08 am #

    Oh heerlijk, knalroze! šŸ™‚

Geef een reactie

