Mini Shoplog

4 Mei

Hee allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn nieuwe aanwinsten zien ๐Ÿ˜‰
Om te beginnen vijf mooie lakjes van Yves Rocher die ik van mijn moeder cadeau kreeg!

32. Cerise Noire
41. Parme
42. Violet Electrique
51. Blue Nuit
61. Vert Canard

Ook kocht ik een lakje van Jesses Girl.
Een merk waarvan ik vooral de make-up erg waardeer. Daardoor werd ik nieuwsgierig naar hun nagellakken! Het lakje die ik kocht is een blauw/paarse/gouden shimmerlak. Waar ik erg nieuwsgierig naar ben (binnenkort volgt er een swatch).

En een lakje van Diamond Cosmetics.
201. Bubbly

Ook kocht ik twee nieuwe Imageplates van Konad. Binnenkort maak ik hiermee natuurlijk een nail art!
M91 en M95 ๐Ÿ™‚

Hebben jullie ook nog lakken op jullie wishlist staan?

6 Reacties to “Mini Shoplog”

  1. Vintagirie 4 mei 2013 bij 3:50 pm #

    Die cerise noir is erg mooi!

  2. Jennie from the Blog 4 mei 2013 bij 3:04 pm #

    wat een mooie lakjes!www.jenniefromtheblog.com // http://www.jenniefromtheblog.nl

  3. Kimberly 4 mei 2013 bij 2:08 pm #

    Mooie lakjes allemaal! ๐Ÿ™‚

  4. Nadine 4 mei 2013 bij 1:40 pm #

    Mooie lakjes zeg, vooral die rode van yr lijkt me heel erg mooi ๐Ÿ™‚

  5. labelsorlove 4 mei 2013 bij 9:38 am #

    Super al die lakjes! Vooral die van Yves zien me er leuk uit!

  6. jewelyz 4 mei 2013 bij 6:45 am #

    Leuke koopjes! Ben benieuwd naar de lakjes van Yves Rocher, daar heb ik nog niet zoveel van gehoord.En leuk je nieuwe plates!

Geef een reactie

