OMG a Ufo met Nail art!

6 Mei

Hee allemaal,

Gisteren liet ik jullie al het mooie lakje OMG a Ufo zien. Vandaag laat ik jullie een bijpassende nail art zien!

Nadat de  lak goed gedroogd was zocht ik een bijpassende afbeelding op mijn imageplates. Al snel bedacht ik dat het misschien wel leuk zou zijn om één van mijn nieuwe imageplates uit te proberen. En zo viel mijn oog op de afbeelding die op Konad Imageplate M95 staat.

Ik denk dat de afbeelding nog mooier uit komt als je nagels net iets langer zijn.

Het eind resultaat vond ik wel grappig. Wat vinden jullie ervan? 🙂 
4 Reacties to “OMG a Ufo met Nail art!”

  1. Kimberly 6 mei 2013 bij 11:00 am #

    Leuk! 😀

  2. MissPinkyNails 6 mei 2013 bij 10:17 am #

    tof!

  3. jewelyz 6 mei 2013 bij 7:44 am #

    Ik vind hem heel leuk geworden! Mooie combi met zwart.

  4. Merel 6 mei 2013 bij 7:12 am #

    Mooie nail art! Ik vind 'm goed gelukt!

Geef een reactie

