Swatch Yeslove

30 Jul

Hee allemaal,

Nog niet zo heel lang geleden zagen jullie de lakken van Yes Love. De lakken die een vriendin van mij meegenomen heeft van Gran Canaria. Prachtige lakken! Vandaag laat ik jullie een Neon Gele lak zien namelijk K026. Echt neon, geweldig!

Maar neon lakken kennen één terugkerend probleem… namelijk ze zijn vrij sheer… Maar met Keep it Teal kwam het ook goed en daarom had ik ook met dit prachtige lakje goede hoop! 🙂

Op deze fotos draag ik twee laagjes. Dit lakje dekt aanzienlijk beter dan Keep it Teal maar is helaas toch wat sheer. Kijk morgen voor mijn oplossing!

Zomer betekent dat bij jullie ook Neon en andere vrolijke kleurtjes?

3 Reacties to “Swatch Yeslove”

  1. gurlystyle 31 juli 2013 bij 12:29 am #

    wel een mooi kleurtje. Ben het met lievelies eens, wat witte naglak eronder en bam

  2. jewelyz 30 juli 2013 bij 10:55 am #

    Oh wat een gaaf kleurtje, echt neon! Heel zomers 😀

  3. LieveLies 30 juli 2013 bij 8:18 am #

    Hee, dat lakje komt me bekend voor! Die heb ik ook, haha! Precies dezelfde. Een tip: Als je er 2 laagjes wit onder doet, dekt hij perfect en is hij nog feller. Heb ik ook gedaan en daarna ging ik discozwemmen. Mijn nagels waren echt super neon! x 🙂

Geef een reactie

