China Glaze Winter 2013 – Crinkled Khrome

17 Aug

Hee allemaal,

De mooie Khrome collectie van China Glaze kennen jullie vast allemaal?
Nu komt er ook een speciale pastel kleurige collectie van!

Ik ben dol op de Khrome collectie lakken en hoop dan ook ontzettend dat deze lakken net zo mooi zijn.
  • Aluminate – Cool silver
  • I`m Chromatic – Baby Pink
  • Crush , Crush baby – Powder Purple
  • Iron out the Details – Icy Blue
  • Dont be Foiled – Soft teal
  • Wrinkling the Sheets – Light Powder Green 
Weer prachtige namen en hopelijk zijn de lakken net zo mooi als de lakken die we kennen uit de Khrome collectie! Ik kan niet wachten en jullie? 
5 Reacties to “China Glaze Winter 2013 – Crinkled Khrome”

  1. Chelles Blog 17 augustus 2013 bij 10:41 pm #

    Mooie lakjes! Xx

  2. Saskiaxxx 17 augustus 2013 bij 10:09 pm #

    Die zijn idd super mooi!!!

  3. Eline 17 augustus 2013 bij 7:53 pm #

    Wat een lieve en mooie kleuren!

  4. jewelyz 17 augustus 2013 bij 5:18 pm #

    Oh ik vind deze kleuren denk ik nog mooier 🙂

  5. Kelly 17 augustus 2013 bij 4:22 pm #

    Oh oh, dit gaat mijn portemonnee niet leuk vinden!

Geef een reactie

