Authentic Nail art – How to

19 Aug

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een ”eenvoudige” Nail art voor jullie.
De basis is een marmer effect. Ook wel bekend als Wrap of Marble.

Ik lakte mijn nagels met een lichte kleur ( Groene gloed) en liet dit goed drogen. 
Daarna lakte ik mijn nagels met een donkere kleur uit dezelfde collectie. Met een stukje huishoudfolie depte ik voorzichtig (zeker niet hard duwen!) in de nog natte nagellak. Hierdoor ontstaat een marmer effect. Erg mooi! 
Dat liet ik weer goed drogen. 
Ik maakte takjes met bladeren. Hiervoor gebruikte ik zwarte acrylverf. 
De bladeren gaf ik een hart van gouden acrylverf. 
Op dezelfde manier voegde ik nog vlindertjes toe op de nagels. 
Daarover bracht ik nog een topcoat aan. Hierdoor smelt het als een geheel samen. 
En dit was het eind resultaat. 
Wat vinden jullie van deze creatie en techniek? Hebben jullie al eens deze marmer nagels uitgeprobeerd? 
7 Reacties to “Authentic Nail art – How to”

  1. NailTalk 20 augustus 2013 bij 11:25 am #

    heel apart effect maar mooi geworden!

  2. Kelly 19 augustus 2013 bij 8:34 pm #

    Heel leuk gedaan! (:

  3. Lieke 19 augustus 2013 bij 11:56 am #

    Mooi gedaan!

  4. Eline 19 augustus 2013 bij 11:21 am #

    Heel erg mooi gedaan!

  5. Judith 19 augustus 2013 bij 10:25 am #

    Wauw wat een mooie nail-art!

  6. jewelyz 19 augustus 2013 bij 9:27 am #

    Heel leuk gedaan! 🙂

  7. Saskiaxxx 19 augustus 2013 bij 5:18 am #

    Ziet er goed uit mop!! Ga ik ook snel een keer proberen, had deze techniek al op mn lijstje staan, gekregen van mn zus via een site! Je bent goed bezig 🙂 ❤

Geef een reactie

