China Glaze – Tarty for the Party

9 Sep

Hee allemaal,

Tarty for the party is een geweldig mooie lila kleur! Hij dekt mooi in twee lagen en ook droogt hij snel! Perfect! Op de glans is ook niets aan te merken, gewoon een lakje zoals ik hem graag zie!
Na even denken en bladeren in mijn Image plate case kwam ik dit patroontje tegen. Ik kreeg het ” Ja-gevoel” en pakte mijn Konad Stamping Polish en begon met stempelen…. 
Van deze combinatie werd ik helemaal vrolijk! Deze creatie heeft zeker vijf dagen op mijn nagels gezeten en ik kreeg er vele leuke reacties op!

Wat vinden jullie van Tarty for the Party ? En hoe vinden jullie deze nail art?

7 Reacties to “China Glaze – Tarty for the Party”

  1. Judith 10 september 2013 bij 2:50 pm #

    Wat een mooie nagellak!De combinatie is ook echt prachtig πŸ™‚

  2. Evelientje 9 september 2013 bij 5:38 pm #

    Wauw, ziet er leuk uit!

  3. Saskiaxxx 9 september 2013 bij 3:36 pm #

    Wauw, mooie combinatie schat!

  4. jewelyz 9 september 2013 bij 3:13 pm #

    Mooie kleur! Vind de naam ook erg leuk bedacht πŸ˜‰

  5. Kelly 9 september 2013 bij 3:01 pm #

    Ziet er mooi uit!

  6. Jamie 9 september 2013 bij 2:27 pm #

    Erg leuke combinatie!Liefs,Jamie

  7. gurlystyle 9 september 2013 bij 4:37 am #

    het is zeker een vrolijke en leuke combi

Geef een reactie

