Studs – Nail art

18 Sep

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een eenvoudige nail art voor jullie. Het is een look voor zowel stoere meiden als meiden die houden van een strakke nette nail art. Kijk snel mee!

Op mijn nagels draag ik W7 – 28 Black. Een goed dekkende zwarte lak welke snel droogt. Zeker omdat het maar één laagje nodig heeft om volledig te dekken! Perfect dus.

De lak heb ik goed laten drogen waarna  ik met mijn dotting tool en topcoat de studs aanbracht. Deze studs komen van de Action en kostten ongeveer één euro.

Vind je op elke nagel Studs too much? Breng het dan aan op één nagel als detail nagel. Dit geeft ook een heel leuk draagbaar effect! 
Zelf heb ik er voor gekozen om op alle nagels Studs aan te brengen. 
Ik vind dit erg leuk om te dragen ondanks dat ik normaal niet graag zwarte nagellak draag heb ik deze manicure toch drie dagen gedragen. De Studs bleven goed zitten en de lak chipte niet. 

Hoe vinden jullie deze nail art? Zouden jullie hem dragen?

7 Reacties to “Studs – Nail art”

  1. Lonneke 19 september 2013 bij 2:58 pm #

    Wat tof zeg!

  2. Saskiaxxx 18 september 2013 bij 8:04 pm #

    Mooie en stoere combinatie ❤

  3. Beautyjuf 18 september 2013 bij 6:09 pm #

    Wauw, wat mooi! 🙂

  4. Kelly 18 september 2013 bij 4:34 pm #

    Ziet er mooi uit!

  5. jewelyz 18 september 2013 bij 9:11 am #

    Oh wat leuk bedacht! Vind het erg gaaf met die studs!

  6. gurlystyle 18 september 2013 bij 9:04 am #

    super stoer en erg leuk

  7. Esmee van der Meer 18 september 2013 bij 5:21 am #

    wat vind het er mooi uit!!de gouden stufs, staan mooi bij de zwarte lak, mooie combinatieXOXO esmee

Geef een reactie

