Nail art met Saskiaxxx ‘oogjes’

22 Sep

Hallo allemaal,

Vandaag een grappige nail art, hij is erg simpel, maar ook simple nail art’s kunnen leuk zijn!

Als eesrt heb ik een zwarte onderlaag gelakt. Bij de volgende stap heb ik met een dotting toopbal pen en witte nagellak oogjes geplaatst zoals op de foto. Daarna heb ik met een kleinere dotting poolbal pen de witte puntjes ingevult met zwarte puntjes. Deze heb ik op verschillende plaatsen gezet, zie foto 🙂 Dit alles heb ik met mijn H.ema nagellak gedaan en afgewerkt met een top coat. 

Veel liefs Saskiaxxx 🙂

6 Reacties to “Nail art met Saskiaxxx ‘oogjes’”

  1. gurlystyle 23 september 2013 bij 7:55 pm #

    heel erg leuk gedaan

  2. birds4free 22 september 2013 bij 3:45 pm #

    Heel origineel! Dit heb ik nog nooit gezien, schattig!

  3. Kelly 22 september 2013 bij 9:54 am #

    Wat leuk! 🙂

  4. Dascha Boonstra 22 september 2013 bij 9:36 am #

    Ik vind het echt leuk :Dxoxowww.its-dash.com

  5. jewelyz 22 september 2013 bij 7:32 am #

    Haha heel leuk gedaan, origineel!

  6. isabel wassink 22 september 2013 bij 6:58 am #

    Leuk! Ik had ze ook ooit gemaakt, ze zijn zo schattig!

Geef een reactie

