Review Saffron London Magnetic Nailpolish

3 Okt

Hee allemaal,

Saffron London magnetic 12

 

Op het eerste gezicht zou je zeker niet zeggen dat dit een budget nagellak is. Het doosje geeft toch wel een beetje een luxe gevoel. De lak oogt in het potje erg mooi. Oud roze met gouden shimmers. Ik was er benieuwd naar het beloofde effect. Een tijd geleden waren magnetische lakken helemaal in, nu zie je ze minder. Maar bijvoorbeeld de magnetische lakken van Pupa gebruik ik nog steeds graag.

In het doosje zat ook nog een magneet welke je uit zijn houder kan klikken. Ik was verrast want er bleek nog een tweede magneet in te zitten. Mijn nieuwsgierigheid bleef groeien en ik hoopte dat deze mooie lak ook een mooi effect zou geven.

 

 

Over het resultaat kan ik kort zijn. Teleurstellend. Er verschenen slecht enkele vage lijntjes. Het beloofde patroon was ver te zoeken en al met al gewoon erg jammer.  Ook met de Pupa magneten kreeg ik niet het gewenste effect. Kortom deze lak is mooi en in mijn ogen meer geschikt om zonder het magnetische effect te dragen. Jammer!

 

Wat vinden jullie van magnetische lakken? En hebben jullie ervaring met deze lak?

Eén reactie to “Review Saffron London Magnetic Nailpolish”

  1. vintagirie 3 oktober 2013 bij 6:30 pm #

    Wat jammer zeg! Ik heb er eentje van de Action. Verschrikkelijke kleur, maar hij werkt wel erg goed!

Geef een reactie

