Tag; weetjes van Saskiaxxx

3 Okt

KLEDING WEETJES: 
lange mouwen of korte mouwen
Het liefste heb ik lange mouwen aan. Ik ben echt een koukleum en vind daarom lange mouwen erg fijn. en als je het warm hebt, stroop je ze op 😉

rokjes of  broeken
Ik heb het meeste broeken in mijn kast liggen; ik draag in principe altijd skinny jeans.

hakken of platte schoenen
Het liefste draag ik alijd hakken. Dat vind ik zo mooi en vrouwlijk. Maar heb ook genoeg platte schoenen / laarzen in mijn kast staan.

ketting of armbanden
Ik draag 1 ketting met een hartje. Deze heb ik gekregen van mijn zus en broer voor mijn verjaardag een aantal jaren geleden. Armbanden draag ik eigenlijk nooit, maar ik heb altijd elastiekjes om mijn pols en één paars NCFS bandje.

jasje of vest
Overdag draag ik vaak een mooi leren jasje of mijn mooie nieuwe winterjas (hahahah). Savonds op de bank met een heerlijke warme vest vind ik ook super lekker.

neutraal of kleur
Neutraal; zwart, wit, grijs en bruin zijn de kleuren die in mijn kast te vinden zijn. Ik heb wel een aantal kleuren maar die trek ik bijna nooit aan. Ik voel me prettiger bij neutrale kleuren.

MAKE-UP WEETJES;
mascara of eyeliner?
Ik draag iedere dag mascara af en toe eyeliner.

foundation of concleaner?
Foundation. Dit draag ik niet iedere dag. Als ik de deur uit ga doe ik een beetje foundation op met daarbij mascara.

neutraal of kleur?
Neutraal. Ik draag nooit oogschaduw. Alleen mascara, oogpotlood en eyeliner, deze zijn alle drie zwart van ‘kleur’.

lipgloss of lipstick
Als ik hier tussen moet kiezen, dan kies ik voor lipgloss. Ik draag meer labello.

NAGEL WEETJES;
kort of lang
Ik heb op zijn tijd lange nagels en vind dit ook erg  mooi. Ik heb niet altijd lange nagels want mijn nagels hebben veel zorg nodig. Ze zijn erg dun en breken gauw. Daarvoor gebruik ik vaak een laagje gel, maar de gel maakt de nagel heel dun. Dus begin regelmatig opnieuw met laten groeien van de nagel lengte.

gel of natuurlijk
over mijn nagellak heb ik vaak nog een laagje gel. Dan blijft mijn nagellak langer zitten dan 1 dag.

neutraal of kleur
Wat betreft mijn nagels gebruik ik kleur. Dit vind ik leuk om te doen en dan valt het ook mooi op.

nail art of simpel lakje
Ik kies definitief voor nail art. Helaas heb ik hiervoor niet altijd de energie om te maken en ik kies dan voor een simpel lakje. Wat ook erg mooi kan zijn.

HAAR WEETJES;
krul of stijl
Stijl vind ik het mooiste bij mijzelf.

kort of lang
Ik heb lang haar (tot over mijn schouders)

staart of los
Mijn vriend vind lof het mooiste maar ik heb het erg vaak vast omdat ik het erg vervelend vind als het in mijn gezicht hangt. En het kost erg veel energie om mijn haar iedere dag te doen.

knipjes of elastiekjes
badstoffen elastiekjes. Ik heb er ook altijd 1 om mijn pols voor de zekerheid 😀

haarlak of gel
Ik heb bijna nooit wat in mijn haar, maar als ik iets in mijn haar heb is het schuim.

licht of donker
Donker!! 😀 Ik heb zomers bijna altijd rood haar en in de winter is het mooi donker. Nog net niet zwart.

LEVENSVRAGEN WEETJES;
zon of regen
Na regen komt zonneschijn en ik kies daarom voor zon 😀 Ik hou van de zon als het maar tot een temperatuur van 25 graden is 😉

zomer of winter
Dan kies is voor de zomer, mooie lange avonden daar houd ik van.

herfst of winter
Dan kies ik voor de winter. De gezelligheid bij de kerstboom is ook super leuk 😀

chips of koekjes
Koekjes en dan vooral TUK koekjes, daar zijn mijn vriend en ik verslaafd aan 🙂

prik of sapje
Sapje; appelsap, jus de oranges
Prik; Cola en sinas.

fruit of snoep
Dan kies ik voor snoep 😀

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————

Lieve volgers,

sorry, ik kan even geen nail art maken. Mijn gezondheid is erg aan het wisselen en doe andere activiteiten op mijn ‘goede’ dagen. ik hoop dat jullie deze artikel ook goed vinden ?!

Gelukkig is lieve Sam er, en lukt het haar tot nu toe om super mooie nail arts te maken (a)
Thanks lieve Sam ❤

Lieve mensen, ik hoop gauw weer te creëren!

Veel liefs Saskiaxxx

(en tot op facebook ❤ )

 

Geef een reactie

