Mini shoplog

9 Okt

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een mini-shoplog voor jullie!  Mijn hart sloeg een paar slagen sneller toen mijn ogen deze leuke imageplate organizer zagen. Ik had hem al met snakeprint in het zwart (ook van Bundle Monster).

Ik ben heel erg fan van deze organizers. Ze zijn stevig, makkelijk in gebruik, leuk vormgegeven en gewoon van goede kwaliteit. Mijn zwarte organizer heb ik inmiddels alweer ruim een jaar in gebruik en is nog steeds in goede conditie. In de tussentijd pasten mijn imageplates er niet meer allemaal in en toen kwam ik deze tegen. Ik kocht hem voor 19,95 bij Nailways. Hij is daar ook verkrijgbaar in het paars en zwart.

 Ook kocht ik deze twee mooie lakjes van Ruby Wing. De roze heeft de toepasselijke naam Lilly en de gouden Sunflower. Ze komen uit de Spring Garden collectie. Ik heb ze al geswatched op mijn nagelwiel en wauw ze zijn mooi! Dit zijn Color changing lakken wat inhoud dat de kleur binnen en buiten (donker / licht) verschilt. Echt ontzettend mooi. Ik zal ze binnenkort ook swatchen op mijn eigen handen en jullie het laten zien. Deze lakken kosten 9,95 per stuk en kocht ik ook bij Nailways.

Nailways heeft ook haar eigen stamping plates de nieuwe collectie vond ik zo leuk dat ik ze ook meteen in mijn winkelmandje gooide.

Dit zijn Fairy Tales en Dragons

En dit zijn Halloween en Mythologie

De imageplates kosten 3,95 per stuk of per 4 14,95. Ik heb ze al kort even getest en ze werken prima. Binnenkort komen er zeker creaties langs met deze imageplates! Zeker met Halloween kan je hiermee erg leuke creaties maken.

Hopelijk vonden jullie het weer leuk om te zien! 🙂 Zijn er dingen bij die jij ook graag zou willen hebben of al hebt uitgeprobeerd?

2 Reacties to “Mini shoplog”

  1. Evelientje 10 oktober 2013 bij 6:07 pm #

    Oeh, benieuwd naar Ruby Wing!

  2. Jewelyz 9 oktober 2013 bij 5:58 pm #

    Leuke shoplog! Ben benieuwd naar de color chancing lakjes, nog nooit van het merk gehoord eigenlijk.
    En leuk die Halloween plate!

Geef een reactie

