Halloween #1

10 Okt

Hee allemaal,

Het is wellicht wat vroeg om al aan Halloween te denken maar dit jaar wil ik jullie graag enkele creaties laten zien om inspiratie op te doen.  Op mijn nagels draag ik Peachy Keen van China Glaze dit is een mooie oranje nagellak.

Ondanks dat oranje vaak niet mijn ding is vind ik dit echt een mooie kleur.  En misschien is dit op zomerse dagen zelfs nog wel een lak die ik uit de kast zal pakken.

Om de nail art te maken gebruikte ik enkele imageplates uit de Holiday collectie van Bundle monster. Dit is een collectie met allerlei leuke thema`s waaronder Halloween.

Ik stempelde verschillende patroontjes op mijn nagels en kleurde daarna de oogjes en sokken nog wat in.

Zijn jullie al begonnen met Halloween nailarts? Of wachten jullie liever nog even? Vieren jullie eigenlijk Halloween of gaat dit aan je voorbij?

3 Reacties to “Halloween #1”

  1. Evelientje 10 oktober 2013 bij 6:06 pm #

    Wat prachtig!

  2. Soraya 10 oktober 2013 bij 11:39 am #

    Supermooi gedaan!

  3. Jewelyz 10 oktober 2013 bij 8:25 am #

    Oh wauw, wat een mooie kleur peachy!!! OH!!
    En leuk met Halloween, vind je pink echt gaaf 😉 Ik vier geen Halloween, zit dan lekker in Indonesië! 😀

Geef een reactie

