Fairytales nail art

13 Okt

Hee allemaal,

Vandaag reis ik met jullie af naar sprookjesland. Eenhoorns, elfjes en paleizen. Kennen jullie ze nog uit de verhalen van vroeger? Vandaag reizen we af naar sprookjesland.

Ik gebruikte hiervoor een imageplate van Nailways namelijk Fairy Tales.  Deze komt uit de Darker Period collectie. Hierop staan vele herkenbare personages waaronder Belle en het beest, de geest van Aladin en leuke feeën.  De plates zijn goed beschermd met een folie welke je voor gebruik eraf moet halen.

Als je de folie eraf haalt verschijnt er een mooie metalen plate met allerlei leuke stempelfiguren.

Mijn nagels had ik met verschillende pastelkleuren gesponged om een sprookjesachtige basis te krijgen. Hierna stempelde ik met Konad Black stamping polish de figuurtjes op mijn nagels.

Het resultaat vond ik zelf wel leuk en ik heb de nail art met plezier gedragen. Ik kreeg er ook enkele leuke reacties op, wat natuurlijk de nail art alleen maar leuker maakt. Hoe vinden jullie deze creatie? Zijn jullie mee gereisd naar het sprookjes bestaan?

Eén reactie to “Fairytales nail art”

  1. vintagirie 13 oktober 2013 bij 7:12 pm #

    Wat leuk gedaan. En die lichtroze kleur is echt super mooi!

Geef een reactie

