Gel Nagels met Saskiaxxx

14 Okt

Zoals jullie zien is de titel anders dan anders. Ik ben sinds een tijdje niet meer alleen met nail art bezig maar ook met gel nagels. Ik heb hiervoor geen cursus gehad. Maar ik heb veel YouTube filmpjes bekeken en heb het al een aantal keren geprobeerd.

Vorige week wou ik het na een lange tijd weer proberen omdat ik helaas aan huis ben gekluisterd ivm een infuus kuur want met mijn gezondheid gaat het niet zo goed. En helaas met Sammy momenteel ook niet. Maar we doen onze best om Purpura Papilio in stand te houden, daarom mag ik nu ook weer een artikel achter laten voor jullie hihi ! En dat vind ik helemaal niet erg, heb ik eindelijk weer wat te doen.

Zoals ik zei ben ik al een tijd bezig met gel nagels. Dit doe ik bij  familie en bij mijzelf. Hieronder zie je mijn linker- hand Fresh Manicure.

DSC_4390

Hieronder zie je mijn rechter- hand Fresh Manicure.

DSC_4388

Ik moet nog erg veel leren, maar ik vind het een mooie resultaat. Hoe vinden jullie het? Doen jullie ook iets met gel nagels? Of laten jullie dat wel eens zetten?

Helaas heeft mijn UV lamp het opgegeven na deze sessie en was ik opzoek naar een nieuwe. Maar mijn redder in nood is mijn grote zus. Ze had er een aantal dagen ervoor ook één gehaald omdat ze het ook wou proberen. Maar het wou haat niet lukken dus mag ik hem overkopen van haar.. Morgen ga ik het nog bij haar proberen en maak er zeker foto’s…

Tot gauw lieve mensen,

Veel liefs Saskiaxxx

4 Reacties to “Gel Nagels met Saskiaxxx”

  1. pamela 16 oktober 2013 bij 7:49 pm #

    ziet er mooi uit!

  2. Vanessa 16 oktober 2013 bij 3:29 am #

    Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I’m also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany 😉

  3. Jewelyz 14 oktober 2013 bij 10:58 am #

    Ziet er mooi uit, ben erg benieuwd naar je ervaringen de komende tijd. Ik ga binnenkort een cursus doen voor gelnagels zetten, ben nog even aan het uitzoeken hoe en wat maar lijkt me erg leuk om te leren.
    Succes he meiden!

  4. Soraya 14 oktober 2013 bij 10:17 am #

    Ziet er netjes uit!
    Hopelijk gaat het snel weer beter met je (en met Sammy uiteraard).

Geef een reactie

