Golden nails

16 Okt

Hee allemaal,

Vandaag heb ik weer een stamping nail art voor jullie. Helaas is er gisteren geen artikel online gekomen. Ik hoop voor de komende weken weer elke dag een artikel online te hebben. Door een ziekenhuisopname raakte  ik door mijn voorraad artikelen en zaten we gisteren zonder. Maar we maken het vandaag goed! 🙂

Op mijn nagels draag ik een lakje van Jesses Girl namelijk Fools Gold. DIt is een prachtige goudkleurige lak welke fijn lakt en goed dekt. Pluspunt het kwastje is niet extreem dik of dun en vind ik hierdoor erg fijn in gebruik.

Ik stempelde een bloemetjes patroon op mijn nagels wat ik een erg leuk effect vond geven!

Hoe vinden jullie deze creatie voor in de herfst? Is het draagbaar?

5 Reacties to “Golden nails”

  1. vintagirie 16 oktober 2013 bij 10:00 pm #

    Mooie nailart. Ik vind alleen gouden nagellak niet echt mooi, maar met die nailart wel!

  2. inspiredbylifee 16 oktober 2013 bij 8:30 pm #

    Wow ik vind het wel erg mooi

    Liefs http://www.inspiiredbylife.blogspot.nl

  3. Jewelyz 16 oktober 2013 bij 8:22 pm #

    Zeker op die laatste foto in de zon vind ik hem erg mooi! Gaaf lakje 🙂

Geef een reactie

