Mini shoplog – Bol.com

17 Okt

Hee allemaal,

Vandaag weer een mini shoplog. Bij bol.com was een 1+1 gratis actie voor Rimmel London producten en ik nagellakfreak kon het natuurlijk niet laten om enkele lakken in mijn winkelmandje te gooien.

Hier boven zien jullie:
705 Reggae Splash
317 Hip Hop
703 Rock n Roll
312 Ultra Violet

Ik zag ook deze twee oranje/koraal kleurige lakjes van Maybeline Coral Craze en Coral Reefs

Het lakje van Max Factor Fantasy Fire trok ook echt mijn aandacht en Miss Sporty 326 kon ik ook niet laten liggen.

Als ik lipstick draag is het een koraal kleurige en deze tint ontbrak nog in mijn collectie 😉

In het echt is hij meer oranje met een gouden shimmer erin. Ik vind hem geweldig! Coral in Gold is echt een kleur voor mij. Als jullie het leuk vinden kan ik hier ook fotos van plaatsen als ik hem draag en een uitgebreidere review er over schrijven, laat maar weten of er belangstelling voor is!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?

4 Reacties to “Mini shoplog – Bol.com”

  1. loislorinde.nl 21 oktober 2013 bij 10:10 am #

    Heel leuk! Fantasy Fire is echt prachtig!

  2. Saskia 19 oktober 2013 bij 10:03 pm #

    Wat een leuke lakjes!!

  3. NailTalk 18 oktober 2013 bij 11:42 am #

    Leuk! Lekker geshopt! Die Rimmel lakjes zijn echt mooi!

  4. yazylicious 18 oktober 2013 bij 12:10 am #

    Mooie koopjes!

Geef een reactie

