Unboxing – Glossybox september/oktober

19 Okt

Hee allemaal,

Vandaag een video Unboxing van de Glossyboxen van september &oktober. Door mijn ziekenhuisopname is de september editie verlaat. Mogelijk hebben jullie de inhoud al gezien maar toch loop ik hem nog ‘snel’ even langs. Daarna unbox ik de Glossybox van oktober.

Kijk snel mee en laat het gerust weten als je ergens een review van wilt zien!
Op mijn nagels draag ik Rimmel London Salon Pro 705 Reggae Splash en daarover twee lagen van Ruby Wings Sunflowers. De lipstick die ik draag is van Loreal Paris Dating Coral.

Wat vinden jullie van deze Glossyboxen ? Hebben jullie ook de Glossybox?

2 Reacties to “Unboxing – Glossybox september/oktober”

  1. Judith 20 oktober 2013 bij 8:48 pm #

    Leuke inhoud!
    Ik ben best benieuwd naar de mascara van Golden Rose πŸ™‚

  2. Kiss & Make-up 19 oktober 2013 bij 1:48 pm #

    Leuke video. Ik vind de inhoud best oke πŸ™‚ Ben zelf niet meer geabonneerd op een beauty box.

Geef een reactie

