Peachy nails

20 Okt

Hee allemaal,

 

 

In de video van gisteren zagen jullie ze misschien al mijn koraal peachy achtige nagels. Vandaag een glose-up ! πŸ™‚

Op mijn nagels draag ik 795 Rimmel London Salon Pro Reggae Splash een mooie oranje kleur. Maar alleen deze lak gaf mij niet het gevoel dat mijn nagels ‘af’ waren. Daarom bracht ik van Ruby Wings Sunflowers twee laagjes aan. Dit is een goudkleurige lak welke in daglicht/zonlicht verkleurd. Erg leuk maar heee wat een geur!! Ja deze lakken hebben een geur…. Maar deze geur brrr… het liet mij denken aan een WC luchtverfrisser en om daar nou de hele dag mee op je nagels te lopen? Nee… voor mij hadden ze deze geur beter achterwege kunnen laten. Jammer want verder is het een erg mooie lak. Helaas was de geur ook niet weg te krijgen met een paar lagen topcoat…

 

Heeft iemand tips? Of is het echt onmogelijk om de geur minder indringend te krijgen? Wat vinden jullie van deze combinatie?

 

10 Reacties to “Peachy nails”

  1. twinkelbella 20 oktober 2013 bij 8:26 pm #

    Leuke vrolijke combi!

  2. Kelly 20 oktober 2013 bij 4:39 pm #

    leuke post, doe je goed!
    http://www.we-heart-fashion.com

  3. xwiesx 20 oktober 2013 bij 4:34 pm #

    De combinatie is super leuk!

  4. Jewelyz 20 oktober 2013 bij 2:41 pm #

    Mooi kleurtje! Ik heb m zelf ook natuurlijk πŸ˜‰
    Geen idee wat te doen met die geur, nog nooit gehad eigenlijk?

  5. robin β™‘ 20 oktober 2013 bij 12:28 pm #

    ik heb geen idee wat er aan de geur te doen is. de kleur is wel heel mooi!

  6. joycelysanne 20 oktober 2013 bij 12:05 pm #

    ik vind het kleurtje heel erg mooi! leuk met die glitters!

  7. beautyjuf 20 oktober 2013 bij 10:50 am #

    Ik vind Rimmel London zo’n fijn merk wat betreft nagellak πŸ™‚ Het kwastje, de structuur, de kleuren, …Dit vind ik ook een hele mooie kleur! Leuke combi met de glitters.

Geef een reactie

