Nailpolish Match

22 Okt

Hee allemaal,

Vandaag heb ik een combinatie van twee lakken welke misschien niet geheel voor de hand liggend zijn.  Van China Glaze heb ik Sky-high-top op als basis aangebracht met daar over een effect lakje van Maxfactor namelijk 45 Fantasy Fire. Kijk snel mee!

Sky-high-top van China Glaze is een prachtige helder blauwe cream lak. Hij lakt fijn zonder  te strepen en dekt goed in twee lagen. Deze lak heeft van zichzelf een mooie glans en is echt een blikkenvanger! Hij heeft een subtiele licht blauwe shimmer.

Het is een erg mooie lak maar ik gebruikte hem als basis voor Maxfactor Fantasy Fire. Een lakje waar ik echt fan van ben in het zonlicht (welke helaas verstopt bleef) is deze lak echt prachtig. Ik heb geprobeerd zijn prachtige effect vast te leggen op de foto`s hieronder. Hij heeft warme koperen, blauwe, gouden en roze shimmers en is een echte eyecatcher! De lak is niet doorzichtig maar wel erg sheer het is een diep paarse basiskleur.

Ik denk dat ik niets te veel gezegd heb he?

Het is een prachtige lak! Ik ben er echt ontzettend fan van. De mooiheid was lastig vast te leggen en jullie geloven me vast als ik zeg dat hij in het echt nog velen malen mooier is!

Wat vinden jullie van deze combinatie? Ik denk dat hij over een donker paarse of zwarte lak ook prachtig zal staan!

Geef een reactie

