Autumn Flowers

23 Okt

Hee allemaal,

Bloemen in de herfst? Ik denk al snel aan die mooie rood oranje met gele bladeren of oranje herfsttakjes. Of wat denk je van kastanjes! Maar voorruit ik heb vandaag herfstachtige bloemen!

 

Als basis heb ik Rimmel London Salon Pro 397 Beige Babe gebruikt. Een donker bruine en wat mij betreft erg herfstachtige lak! 🙂 Ik vond het tijd voor weer een freehand nail art en pakte mijn acrylverf uit mijn helmerkastje.

Ik ging voor gouden bloembladeren met een donkerbruin hart. Met zwierige steeltjes of lijntjes en hier en daar wat gouden stipjes.

Zijn jullie al helemaal in de herfstsferen en hoe vinden jullie deze creatie?

3 Reacties to “Autumn Flowers”

  1. vintagirie 23 oktober 2013 bij 5:11 pm #

    Mooi!!

  2. Jewelyz 23 oktober 2013 bij 12:19 pm #

    Heel leuk gedaan! Vind het bruine lakje ook erg mooi, zeker in combinatie met goud 🙂

Geef een reactie

