Gel nagels met Saskiaxxx

24 Okt

Hee lieve allemaal,

Vandaag even een klein artikeltje van mij 🙂

Ik heb de gel nagels van de afgelopen artikel er drie dagen op gehad. Niet lang maar lang genoeg voor mij. Normaal horen gel nagels langer te blijven zitten maar er is mij ooit verteld dat CF’ers veel vocht in de nagels hebben waardoor ze sneller los laten.

Nadat ik aantal dagen erna bij de Action kwam, zag ik leuke nagel- stickertjes. Deze heb ik speciaal mee genomen voor de gel nagels. ik dacht; het zal vast een leuk effect geven als ik die er op doe. En natuurlijk heb ik meteen die avond even een proef gel nagel gezet bij mezelf. Ik zeg zelf dat het een leuk effect geeft 😀

IMG-20131013-WA0008

PhotoGrid_1382099659363

 Wat vinden jullie? Leuk om eens definitief bij iemand te zetten? Ik heb de afgelopen dagen veel naar YouTube gekeken en nog handelingen bij geleerd om gel nagels te zetten.

Tot gauw lieve volgers,

Liefs Saskiaxxx 🙂

Eén reactie to “Gel nagels met Saskiaxxx”

  1. Soraya 24 oktober 2013 bij 5:43 pm #

    Ik vind het erg leuk!

Geef een reactie

