Gel nagels + nail art met Saskiaxxx

26 Okt

Hee allemaal,

ik blij nog even in de trant van gel nagels en ik heb weer een leuk en klein artikeltje 😀 het is niet speciaal maar geeft een leuk effect. Ik heb nog nooit iets met stempelen gedaan en dit is dat ook mijn eerste keer en deze heb ik verwerkt in mijn gel nagel.

Dit setje heb ik gekocht bij de action om het eens te proberen.

IMG-20131022-WA0008
Bij dit setje zit een heel klein potje met witte nagellak. Het reslultaat is;

DSC_2644

Ik vind hem zelf redelijk goed gelukt en hoop gauw weer een nieuw artikeltje te typen 😀

Veel liefs Saskiaxxx

Geef een reactie

