ABC tag van Saskiaxxx

28 Okt

Hee lieve allemaal, deze TAG kwam ik tegen op internet en ik vond hem zo grappig dat ik hem graag met jullie wil delen maar dan met mijn eigen antwoorden 😀

Age; ik ben 20 jaar. 6 november word ik 21 jaar.

Best friend; mijn beste vriendin is mijn zus. Ik kan echt alles met haar delen.

Chore you hate;  waar heb ik een hekel aan? Daar moet ik even over na denken, dat is toch misschien de WC schoonmaken hihi het hoort erbij maar niet een van de leukste dingen om te doen.

D
reamhouse; mijn droomhuis bestaat uit een huis mét mn lieve schat. Dat is pas een droomhuis ❤

E
ssential start of your day; ik moet smorgens wakker worden met een lekkere bak senseo koffie en mijn medicijnen.

F
avorite color; mijn favo kleur is paars 😀

G
old or silver; zilver vind ik mooier als goud.

H
eight; ik ben 167cm 🙂

I
nstruments I play; ik bespeel geen instrument. Ik luister liever naar muziek die anderen al gemaakt hebben hahaha..

J
ob Title (most recent); ik was tot aan januari dit jaar student en ik zit nu thuis en ik ben afgekeurd.

K
ids; ik heb zelf geen kinderen en geniet vol op van mijn vier nichtjes 😀

L
over; mijn liefde en mijn leven is mijn lieve schat Matthew ❤

M
usic that you always listen to; ik vind miley cyrus helemaal geweldig.  Vooral haar cover van Dolly parton met Jolene.

N
ickname; Op internet sta ik bekend als Saskiaxxx en thuis noemen ze me mini-miep. Zo werd ik vroeger in het ziekenhuis genoemd omdat ik zo klein was 😀 En nu wordt ik thuis nog zo genoemd..

O
vernight hospital stays; ik heb al vaak in het ziekenhuis gelegen en de laatste x was in februari, toen heb ik de screening ondergaan voor de long- transplantatie. Deze opname heeft twee weken geduurd.

P
hobias or fears; ik ben als de dood voor spinnen.

Q
uote from a movie; Don’t eat yellow snow van Happy Feat hahaha..
Reason to smile; mijn vriend geeft mij altijd een lach op mijn gezicht.

S
iblings; ik heb een broer en een zus. Ze wonen allebei niet meer thuis maar ze wonen wel dicht in de buurt.

T
ime you wake up; tussen 10u – 11u sta ik op. Likt erg laat maar ik heb goed mijn slaap nodig.

U
nderwear; wauw wat een vraag om dit hierop te zetten. Hahaha, okay omdat deze er tussen staat doe ik het. Ik draag altijd zwarte ondergoed. Of ik moet een witte legging aan hebben dan wordt het wit ondergoed hihi..

V
ery important date this year; dat is mart 2013.Vanaf maart dit jaar sta ik op de wachtlijst voor een dubbele long- tranplantatie. Ondertussen zijn we al 7 maand verder en vind ik de tijd erg snel gaan ik hoop en duim dat het niet al te lang meer duurt voordat het ideale setje er is voor me, erg spannend allemaal..

W
orst habit; een slechte gewoonte van mij? Dat is dat ik met veel dingen pietje precies ben. Ik heb graag de touwtjes in handen en als ik die niet heb wordt ik erg druk in mijn hoofd.

X
-ray’s you’ve had done;  mijn laatste röntgen foto is van mijn longen. Dit was om te kijken of er een eventuele ontsteking zat. Gelukkig was dit niet het geval..

Y
ummy food you make; Ik hou van koken. Van avond eten tot aan de dessert..

Z
oo animal; Ik hou van de dierentuin. Alle dieren vind ik erg interessant !

 


Veel liefs en tot gauw,

Saskiaxxx

Eén reactie to “ABC tag van Saskiaxxx”

  1. villabeauty 28 oktober 2013 bij 9:39 pm #

    Wat een leuke tag! Ik had hem nog niet eerder gezien.

    Keep on bloggin’,
    Summer

Geef een reactie

