Nail art met Saskiaxxx

31 Okt

 

Hee lieve allemaal,

Vandaag was ik op visite bij m’n broer en schoonzus en m’n schoonzus heeft ook redelijk wat verschillende nagel lakken en zo doende kwam ik op deze creatie!

PhotoGrid_1382892441040

 

Deze nagellak heeft ze van Yves Rocher en daarbij heb ik alleen op mijn ringvinger caviaar.

De artikelen hierna van mij, zijn ook gemaakt met haar nagellak 😀

Veel liefs Saskiaxxx

2 Reacties to “Nail art met Saskiaxxx”

  1. Jewelyz 2 november 2013 bij 5:40 pm #

    Wat een leuke combinatie! 🙂

  2. Mandy 31 oktober 2013 bij 9:49 am #

    Heel leuk!

Geef een reactie

