Swatches – China Glaze Crinkled Chrome

4 Nov

Hee allemaal,

Zoals beloofd de swatches van de Crinkled Chrome collectie. Wat zijn ze toch mooi!

Aluminate

Crush Crush Baby

Im A Chromantic

Deze leuke lakken kocht ik voor 6,95 per stuk bij Enchantra. Enchantra is een leuke winkel en heeft een uitgebreide webshop. De showroom hebben we kort geleden bezocht dit is terug te zien in deze video.

Wat zijn het toch mooie lakken! Hoe vinden jullie deze structuur lakken? Ik moest even wennen maar nu ik het enkele uren op mijn nagels draag ga ik het steeds meer waarderen. Ik vind het zoooo leuk! Weer even iets anders.

Eén reactie to “Swatches – China Glaze Crinkled Chrome”

  1. Mandy 4 november 2013 bij 4:46 pm #

    Leuke lakjes!

Geef een reactie

