Shoplog met Saskiaxxx

6 Nov

Haaa allemaal,

vandaag een shoplog. Deze nagel- lakken van Safari heb ik besteld bij Aliece 🙂

Nadat ik deze lakken ontvangen had, heb ik er meteen een nieuwe bestelling achteraan gedaan en ik ben straks alle Safari potjes rijker 😀

DSC_2804

DSC_2819
Werken jullie ook wel eens met Safari nagel- lakken? Ik ben er zelf erg tevreden over. Het is ‘veel’ nagellak voor weinig geld en deze nagellak droogt erg snel.

Hopelijk heb ik gauw de tweede bestelling binnen en heb ik weer een shoplog voor jullie :D. Straks komt er ook een winactie online kom dus vandaag zeker nog eens langs!

Veel liefs Saskia x

2 Reacties to “Shoplog met Saskiaxxx”

  1. Miriam Terveer 6 november 2013 bij 5:33 pm #

    Ik ben ook fan va Safari! Al zijn die ik nu nog heb wel erg oud en droog 😉 Maar die witte is ook erg goed! Leuke kleurtjes heb je geshopt, vrolijk voor deze donkere dagen.

  2. Jewelyz 6 november 2013 bij 4:02 pm #

    Vrolijke kleurtjes heb je besteld!

Geef een reactie

