Autumn Owls

7 Nov

Hee allemaal,

 

Op mijn nagels draag ik een prachtige rode (enorm goed dekkende) lak van China Glaze.  Op de foto hier boven draag ik één laagje. With love is de meest ideale rode nagellak. Ik ben fan!

With love is niet alleen mooi rood hij heeft ook nog een prachtige glans! Normaal gezien ben ik niet zo van rode nagels. Paars en roze of nude kleuren zijn meer mijn ding toch vond ik deze rode lak erg mooi.

Desondanks waren mijn nagels voor mijn gevoel niet ‘af’. Ik pakte mijn acrylverf en begon te schilderen met goud. Terwijl ik de kwast op mijn nagels zette veranderde mijn gedachten. Geen simpele french manicure met goud en rood nee…. ik wilde van die schattige uiltjes op mijn nagels. Ik pakte nog wat kleuren acrylverf erbij en begon…

Het eind resultaat vond ik best leuk en heb ik dan ook enkele dagen met plezier gedragen. Hoe vinden jullie de nail art? Zouden jullie het dragen? Hebben jullie ook kleuren die je tijdens de herfst sneller pakt dan in de zomer?

2 Reacties to “Autumn Owls”

  1. Estelle 7 november 2013 bij 8:13 pm #

    Wat schattig! 😀

  2. Miriam Terveer 7 november 2013 bij 6:21 pm #

    Wat een ontzettend gave rode kleur, wauw! En leuke nail art

Geef een reactie

