Shoplog deel 2 Saskiaxxx

8 Nov

Hee lieve allemaal,

vandaag mijn tweede deel van mijn shoplog! Het is onwijs gaaf om alle nagellak potjes op tafel te hebben 😀 eindelijk compleet !

Hier heb ik een aantal foto’s voor jullie! ik heb twee nagellak plankjes waar ze op kunnen en er word er nog 1 bij gemaakt, en deze moeten nog opgehangen worden dus die houden jullie tegoed.

Hier de foto’s;

DSC_3094

Alles in ÊÊn keer op de foto 😀

 

En nu allemaal even apart als ‘groep’   🙂

DSC_3087

De glitter kleuren

 

DSC_3090

Bruin tinten naar paars glitter

 

DSC_3088

Zilver tint naar groene tint

 

DSC_3085

Goud tint naar rood tint

 

 

DSC_3084

Parelmoer tinten

 

DSC_3083

Rainbow tinten (nog niet compleet)

 

DSC_3081

Neon tinten

 

DSC_3080

Grijze tinten

 

DSC_3079

Geel / oranje tinten

 

DSC_3078

Paarse tinten

 

DSC_3077

Roze tinten

 

DSC_3076

Rood tinten

 

DSC_3075

Bruin tinten

 

DSC_3074

Groen naar blauw tinten

 

DSC_3073

Zalm / geel / oranje / paars / groen tinten

 

DSC_3093

Neon Stripers

 

DSC_3092

Overige Stripers

 

Ik heb ondertussen 168 potjes nagellak / stripers !
Deze heb ik mezelf maar kado gedaan voor mijn verjaardag 😉
(6 november was ik jarig)

Nu kan ik wel verschillende nail art creaties maken hihi (a)
Veel liefs Saskiaxxx

 

5 Reacties to “Shoplog deel 2 Saskiaxxx”

  1. Tessa 16 november 2013 bij 8:15 pm #

    jeeezus, dat is nog eens een shoplog :d haha leuk!

  2. Vintagirie 8 november 2013 bij 5:42 pm #

    Wauw! Zeker indrukwekkend

    • saskiaxxx 8 november 2013 bij 5:44 pm #

      Hihi dankje wel allemaal! Ben er super blij mee.. Mooie investering dacht ik 🙂

  3. Jewelyz 8 november 2013 bij 5:06 pm #

    Oh wauw, jeetje; wat veel nagellak! Denk dat je meer lakjes heb dan dat ik heb hoor 😉 Nu op naar de nailarts haha.

  4. Kelly 8 november 2013 bij 2:21 pm #

    ziet er indrukwekkend uit!
    http://www.we-heart-fashion.com

Geef een reactie

