Swatch Iron out details – China Glaze

28 Nov

Hee allemaal,

 

Vandaag laat ik jullie Iron out Details zien uit de Crinkled chrome collectie van China glaze. Dit is een zeer aparte structuur collectie. Kijk snel mee!

Het is een licht blauw grijze nagellak welke in één laagje dit resultaat geeft!!

Aan de structuur kan ik niet goed wennen. Nu zijn structuur lakken ook echt iets wat je mooi moet vinden. Het crystal sand of liquid sand structuur vind ik toch net wat mooier denk ik. Wat vinden jullie ?

Het is een goed dekkende lak, hij droogt snel en goed en streept ( voor zover je het met deze structuur zien kan) niet. Weinig op aan te merken. Maar op dit moment geeft het mij geen wauw-gevoel. Wat vinden jullie?

Eén reactie to “Swatch Iron out details – China Glaze”

  1. Jewelyz 28 november 2013 bij 9:20 pm #

    Heel aparte structuur! Mooi zilver, erg feestelijk!

Geef een reactie

