Swatch China Glaze Emotion

29 Nov

Hee allemaal,

Ik denk dat dit één van mijn meest favoriete en vaakst gebruikte lakken van China Glaze is. Een mooie oud roze metallic kleur welke goed dekt zonder gek veel strepen. Natuurlijk is de lak alleen zonder nail art misschien wat saai…. daarom:

Stempelde ik wat bloemen erop met een mooie witte lak van Konad (White Pearl). Dit maakte voor mij het plaatje compleet en door een ziekenhuisopname heb ik deze manicure ruim 1,5 week gedragen zonder gek veel chipwear !! Super dus! De lak zelf vind ik ook erg mooi.

Wat vinden jullie van deze lak en nail art?

Geef een reactie

