Oufit of the day – Alphabet

2 Dec

Hee allemaal,

Vanaf vandaag komt er regelmatig een Fasion gerelateerd artikel online. Vandaag een Outfit of the day in het Alphabet thema. Ik ben benieuwd wat jullie van deze nieuwe categorie vinden en natuurlijk hoe jullie de outfit vinden!

De blouse zagen jullie al voorbij komen in de shoplog. Deze blouse komt van de H&M en valt redelijk wijd. Om er iets meer vorm aan te geven heb ik een riempje toegevoegd.

Om het geheel af te maken voegde ik een blazer van Villa toe. Deze kocht ik bij Zalando. De blazer heeft kunstlederen details en is netjes afgewerkt ook is hij getailleerd.

De schoenen die ik draag komen uit de zomer collectie van de New Yorker. Ze hebben leuke studs en een zilveren neus.

Ik draag een simpele make-up look met een opvallende paarse lippenstift. Voor mijn ogen gebruikte ik herfst kleuren en een zwarte mascara van Golden Rose.

Hoe vinden jullie deze outfit? Vinden jullie het leuk om vaker van deze artikelen te zien op Purpura Papilio?

3 Reacties to “Oufit of the day – Alphabet”

  1. vintagirie 3 december 2013 bij 9:45 pm #

    Die blazer is echt prachtig.Leuke rubriek!

  2. Jewelyz 2 december 2013 bij 12:05 pm #

    Gewaagde outfit, vind hem erg stoer! Met blazer vind ik hem denk ik leuker, en leuk artikel. Vind het wel leuk om meer fashion artikelen te zien 🙂
    En de laatste foto vind ik ook erg mooi!

  3. Iris - The Beauty Magazine 2 december 2013 bij 10:45 am #

    Mooie outfit!!

Geef een reactie

