Nails v.s. Nails – Sinterklaas

5 Dec

Hee allemaal,

5 december is de dag… Sinterklaas is al even in ons land en we vieren pakjes avond met vrienden of familie. Het is een gezellige avond en vaak worden we goed verwend. Dit thema kon na het afgelopen jaar de vele thema`s gedaan te hebben niet ontbreken. Samen met Mirjam van Jewelyz ging ik aan de slag. Hier zijn onze creaties!

Jewelyz heeft een prachtige creatie gemaakt met een mijter en natuurlijk staf van sinterklaas! Ik vind de glitters echt heel leuk gecombineerd. Elke keer blijft ze me verbazen met haar creativiteit!

Ik ging weer voor een freehand met een Zwarte Piet, een cadeautje, het paard van sinterklaas en natuurlijk de staf 🙂 op mijn duim… en jep helemaal niet slim want die ben ik vergeten op foto te zetten!! Stond nog een mijter…

Wat vinden jullie van onze creaties? Welke is het leukst?

3 Reacties to “Nails v.s. Nails – Sinterklaas”

  1. Miriam Terveer 5 december 2013 bij 4:32 pm #

    Beide grappig en leuk gemaakt!!

  2. Judithr8 5 december 2013 bij 12:36 pm #

    Erg leuk! Dat paardje! Wat knap gemaakt!

  3. Jewelyz 5 december 2013 bij 9:56 am #

    Leuk leuk! 😀

Geef een reactie

