Shoplog Catrice

6 Dec

Hee allemaal,

Jullie zien het vast al, een shoplog! Ik was bij de Kruidvat en zag deze pareltjes staan. Ik vertelde al kort geleden dat ik echt van goud hou zeker als het nagellak betreft en ja dan kom je deze lakken tegen….

Van links naar rechts;
06 Oh my goldness
24 The glamourex Factor
08 Goldbusters
C02 Golden Twenties ( Dit is uit de Feathers & Pearls limited edition )
Co1 Flapper style ( Dit is uit de Feathers & Pearls limited edition)
41 two million dollar baby

Ook het mooie oogschaduw palette kon ik niet laten liggen. Wat een prachtige kleuren!

Dit palette heet ‘C01 Hollywood golden age’ en is ook uit de Feathers & Pearls limited edition.

Ik kocht deze lakken tijdens de 1 + 1 gratis actie bij de Kruidvat.
Wat vinden jullie van deze lakken en het palette?

Eén reactie to “Shoplog Catrice”

  1. Jewelyz 6 december 2013 bij 1:22 pm #

    Mooie lakjes, het laatste glitterlakje heb ik ook 😉

Geef een reactie

