Swatch Catrice Feathers & Pearls Limited collectie

7 Dec

Hee allemaal,

Vandaag laat ik jullie c02 Golden Twenties uit de limited collectie Feathers & Pearls van Catrice zien. Dit is een mooie gouden lak welke mij sterk laat denken aan de lakken 2030 en Passion van China Glaze. Twee grote favorieten van mij en daardoor trok dit lakje echt mijn aandacht.

Catrice is echt budgetproof en is makkelijk verkrijgbaar. Daarnaast vind ik het een merk met een super prijs kwaliteit verhouding. De lakken maar ook andere make up producten vind ik erg fijn. Ze hebben een groot assortiment en leuke limited collecties. Catrice is één van mijn meest favoriete budgetmerken.

Ook deze lak voldoet weer aan mijn verwachtingen. Hij is niet extreem streperig dekt goed en het kwastje is prettig. Ook droogt hij snel en chipt hij niet extreem snel. Ik ben meer dan tevreden. De kleur vind ik geweldig en zeker in deze periode draag ik hem graag. Wil jij dit lakje ook graag in je collectie? Wees er dan snel bij want helaas zit deze lak niet in het vaste assortiment.

Wat vinden jullie van deze lak? Hebben jullie al producten uit deze limited collectie?

Eén reactie to “Swatch Catrice Feathers & Pearls Limited collectie”

  1. Mme Sophistique 7 december 2013 bij 11:47 am #

    oh hij is heel mooi! heel erg feestelijk

Geef een reactie

