Christmas nails – Rudolph the rednose reindeer

8 Dec

Hee allemaal,

Onze kerstboom staat en de gezellige sfeer van deze maanden begint nu echt te komen. De pepernoten en chocoladeletters versieren nog de tafel maar nog even en zij zijn ook weer in de kast of eigenlijk op.

Omdat ik echt in de kerstsfeer begin te komen had ik zin in een kerst creatie op mijn nagels. Stiekem ben ik al even in de kerstsfeer en misschien dat ik daarom de laatste tijd zo graag goudkleurige nagellak op mijn nagels draag. Maar vooruit ik gaf eraan toe en toverde Rudolph te voorschijn. Ik gebruikte hiervoor de imageplates van Bundlemonster uit de Hollyday collectie (1 & 3).

With love van China Glaze gebruikte ik voor de basis. Dit is een fijne goed dekkende rode lak, hij dekt in twee lagen en droogt snel.

Hierboven draag ik één laagje. Je ziet dat hij misschien nog iets doorschijnt al valt dat zonder flitslicht niet op. Maar voor mijn gevoel of eigenlijk uit gewoonte bracht ik nog een tweede laagje aan.

Om te stempelen gebruikte ik mijn favoriete stempellak van Konad white pearl. Dit is een witte stempellak die een goede pigmentatie heeft waardoor hij goed te gebruiken is over donkere kleuren.

De imageplates kocht ik bij PrettyPolish
De rode lak van China Glaze en de Konad stempellak kocht ik bij Enchantra
Beiden zijn betrouwbare winkels met een nette prettige service.

Zijn jullie al klaar voor de kerst? Wat vinden jullie van deze creatie?

2 Reacties to “Christmas nails – Rudolph the rednose reindeer”

  1. Inge 9 december 2013 bij 7:34 pm #

    Echt heel erg leuk! Vooral Rudolph

  2. Soraya 8 december 2013 bij 8:59 pm #

    Dat rendiertje is echt enorm schattig!

Geef een reactie

