Kerstinspiratie

9 Dec

Hee allemaal,

Om in de kerstsfeer te komen hier een klein beetje inspiratie. Ik vind het een heerlijke tijd. Gezellig met familie genieten van elkaar. Het weer buiten is donker en triest en ook al vind ik sneeuw prachtig brr… ik verlang nu stiekem toch al wel naar de lente. Maar eerst nog genieten van deze gezellige tijd.

Staat jullie kerstboom al? Met welke kleuren heb je hem versierd ?

In Amerika pakken ze het veel groter aan. Huizen worden prachtig versierd en zijn echt pareltjes om te bewonderen. Hier in de omgeving zijn er ook enkele mensen die hun huis prachtig versieren. Elk jaar kijk ik er naar uit om hun creatie weer te bewonderen. Zijn er bij jullie in de omgeving mensen of pakken jullie misschien zelf het ook zo groot aan?

En natuurlijk de gezellige liedjes die elk jaar weer terug komen. Wham met Last Christmas is toch wel één van de nummers die ik in deze periode elk jaar weer draai. Of het echt een favoriet is? Nee… ik denk meer een gewoonte. Het hoort erbij en maakt voor mij het plaatje weer compleet. Het blijft voor mij ieder jaar toch weer een soort sprookjesachtig gevoel geven. Zeker wanneer het een witte kerst wordt.

Hoe vieren jullie kerst? Kijken jullie er naar uit of slaan jullie het liever over?

2 Reacties to “Kerstinspiratie”

  1. Mme Sophistique 9 december 2013 bij 12:01 pm #

    I looooove christmas! echt mijn favoriete tijd van het jaar

  2. Jewelyz 9 december 2013 bij 12:01 pm #

    Ah ik vind kerst altijd zó gezellig! En zo’n lichtrendier in je tuin is ook geweldig haha.

Geef een reactie

