Shoplog – Pretty Polish

10 Dec

Hee allemaal,

In de pre-sale bestelde ik de nieuwe imageplates van Bundle Monster. Ik ben dol op imagesplates en vooral omdat je er zoveel en vooral gemakkelijk leuke nail arts mee kan maken. Helaas waren er tijdelijk leveringsproblemen van de imageplates maar PrettyPolish heeft mij netjes op de hoogte gehouden en des te groter was de vreugde toen mijn bestelling aankwam!

Naast de imageplates bestelde ik natuurlijk ook weer enkele lakken. Deze twee Rimmel Lasting Finish Pro lakken trokken heel erg mijn aandacht en voor ik het wist lagen ze in mijn virtuele winkelmandje.

De zilverkleurige is Rimmel Lasting Finish Pro – Pure Silver 280
De roze is Rimmel Lasting Finish Pro – Baby Pink 332

Van Pupa kocht ik enkele lakjes waaronder deze Magnetic Kit. Ik heb hiervan de groene variant al maar deze bruin/rode trok ook echt mijn aandacht. Dit is de Brown Magnetic Nail art Kit 26. In de kit zitten ook nog twee magneetjes.

De lakken die ik kocht zijn:

Ultra Pearly Dark Red (nr 3 op de foto) – 606
Aubergine (nr 1 op de foto)- 406
Tropical night violet (nr 2 op de foto) – 408
Dusty Blue ( nr 4 op de foto) – 711

En natuurlijk waar het echt om ging deze bestelling de imageplates:

Op de imageplates zit een blauwe beschermfolie voor gebruik moet deze eraf. In de loop van de tijd komen deze imageplates allemaal wel een keer voorbij op deze blog. Er zijn weer vele leuke patroontjes waarvan ik direct weer nieuwe inspiratie krijg.

Prettypolish is een betrouwbare webshop met een nette en over het algemeen snelle service. Ik ben altijd erg tevreden over deze webshop en bestel er graag.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aanwinsten?

Geef een reactie

