Swatch Catrice – The GlamoureX Factor

11 Dec

Hee allemaal,

 

Ik ben helemaal into the gold…. Geweldig vind ik het. En het is dan ook niet verrassend dat ik dit lakje uit mijn nagellakstash met vrijwel alle kleuren pakte. Het was alsof hij mij aankeek en zei ” Ik wil op je nagels” …

Dit lakje vind ik echt geweldig! Het is helemaal mijn ding. Ik blijf maar naar mijn nagels kijken en elke keer weer denk ik wauw dit is mooi. Het is een rose gouden nagellak welke netjes dekt in twee lagen. Hij is niet streperig en heeft een prachtige gouden shimmer. Dit is een lakje die ik ook na de kerstdagen heel graag zou dragen. Natuurlijk moet je van goud en rose goud houden maar als dat bij je past is dit lakje echt een aanrader. Jullie merken het waarschijnlijk wel ik ben enthousiast!

Ooh wat is hij toch mooi! Hoe vinden jullie hem?

Ik vind dit lakje zo ontzettend mooi dat ik zelfs overweeg om een backup te gaan halen! Hij is te mooi om niet te gebruiken maar wat als hij op is? Hoe vinden jullie hem? Zijn jullie net zo enthousiast?

Eén reactie to “Swatch Catrice – The GlamoureX Factor”

  1. vintagirie 11 december 2013 bij 9:45 pm #

    Oeh lekker kerstachtig!

Geef een reactie

