Tag; hoe fake ben ik?

14 Jan

Heee lieve lezers,

hier ben ik weer even en nu met een nieuwe TAG.

Tag; hoe fake ben ik?

Ik kwam deze tag tegen en ik vond het wel grappig. Niet alle dagen vul je z’n TAG in. Ik wil het ook graag met jullie delen. En ben benieuwd hoe fake ik ben ! Hahahaha..

Heb ik ooit cosmetische chirurgie ondergaan?
Nee dat heb ik nog nooit. Maar ik vind het wel mooi dat het er is. Als je iets niet mooi vind kun je het wel mooi laten maken.

Gebruik ik valse wimpers?
Nee, ik heb van mijzelf al redelijk lange wimpers en ik vind daarom valse wimpers niet nodig.

Draag ik haarextensions?
Ik heb vorig jaar haarextensions laten zetten in Deventer en deze hebben iets meer als 3 maand in mijn haar gezeten. Ik vond het resultaat erg mooi maar ik ben niet van plan om het nogmaals te doen. Ik wou mee maken hoe dat was en die ervaring heb ik nu gehad.

Gebruik ik iedere dag make-up?

Nee ik gebruik niet iedere dag make- up. Mijn huid is heel erg kwetsbaar en moet het daardoor goed verzorgen. Daarom gebruik ik ook niet meer zoveel make- up als vroeger. Als ik een feestje heb gebruik ik foundation en mascara (en soms oogpotloodje) en lipglosje.

Kan ik nog zonder make-up?
Jaa ik kan erg makkelijk zonder make- up. Ik vind het erg mooi maar doe er niet veel aan.

Draag ik nepnagels?
Zo af en toe heb ik inderdaad gel nagels  of laat ik acryl zetten. Mijn eigen nagels zijn heel kwetsbaar en breken snel omdat ze niet sterk zijn. Dan zijn gel nagels of acryl nagels een uitkomst. Als ik zou moeten kiezen tussen gel of acryl, kies ik voor acryl. Dit blijft langer zitten als gel omdat gel flexibel is.

Verf ik mijn haren?
Ik heb jaren mijn haar geverfd. Tegenwoordig doe ik het niet meer maar door alle medicatie begin ik oud te worden. Oftewel ik word grijs.

Gebruik ik zelfbruiner?
Nee, ik gebruik geen spray of wat dan ook. Zomers ga ik zo nu en dan onder de zonnebank maar dat zal niet vaak genoeg zijn om echt bruin te worden.

Heb ik tattoos?
Jaa ik heb tattoos. Ik heb in totaal drie tatoeages.

Heb ik piercings?

Ik heb als meerdere dames oorbellen in mijn oren. 2 gaatjes in iedere oor en daarbij ook bovenin 1 ringetje. Ook heb ik een tongpiercing.
Aan mijn antwoorden te zien vind ik mezelf niet bepaald fake. Wat vinden jullie van deze TAG? Ik ben benieuwd naar jullie antwoorden..

Groetjes en veel liefs Saskiaxxx

3 Reacties to “Tag; hoe fake ben ik?”

  1. Merel 3 februari 2014 bij 9:36 pm #

    Leuke antwoorden! 🙂

  2. Isabel 27 januari 2014 bij 8:56 pm #

    Grappige tag! Het enige waar ik “fake” ik ben is dat ik make-up draag 🙂

  3. Arletta 20 januari 2014 bij 10:44 am #

    Leuk om te lezen:D
    Als je dit zo leest ben je helemaal niet “fake” haha.x

Geef een reactie

