Saskiaxxx’s verhuizing

4 Apr

Hallo lieve allemaal, pfiieuw dit alweer even geleden dat ik een blog heb getypt op purpura papilio, mijn excuses maar er kwam veel tussendoor. Van familie problemen tot mijn gezondheid maar het leukste, mijn verhuizing!! Ik ben verhuist van mijn ouderlijk huis naar mijn vriend’s huis. Ik woon nu officieel in Oldenzaal!! Mijn vriend en ik hebben een huisje kunnen vinden over de grens in Duitsland, maar omdat ik officieel NL niet uit mag, logeer ik bij mijn vriend en woon ik bij mijn schoonouders. Het huisje is zo goed als af en ik heb mijn eigen hobby kamer aka logeerkamer. En wat zal ik toch doen met ‘mijn kamer’ ?,  ik zal het jullie laten zien via foto’s en ik ben natuurlijk heeeeeel erg benieuwd wat jullie ervan vinden.  vinden.:D

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Heel veel liefs Saskiaxxx (a)

Geef een reactie

