Nail art met Saskiaxxx ‘BurBerry’

7 Apr

Hallo lieve allemaal,

Nadat ik alles op een rijtje heb gezet in mijn hobby kamer, ben ik eindelijk weer begonnen met het maken van een nail art. Deze keer heb ik er een gemaakt die ik zelf nog niet kende; ‘burberry nail art’, ik keek op internet en er waren veel dezelfde. Ik heb niet veel anders gemaakt maar ik vond het erg leuk om te doen. Ik heb deze art gemaakt met natuurlijk mijn Safari nagellakken en Maxstripers! Op de foto zie je stap voor stap hoe ik dit gedaan heb. Dit kun je met soortgelijke kleuren doen, maar ook voor de verandering met andere kleuren.

image

'Burberry Nail Art'

Groeten en veel liefs Saskiaxxx

Eén reactie to “Nail art met Saskiaxxx ‘BurBerry’”

  1. Jewel-Nails.nl 7 april 2014 bij 9:25 pm #

    Leuk gedaan! Lekker makkelijke nailart ook, met een leuke uitstraling!

Geef een reactie

