Nail art met Saskiaxxx ‘Rozen’

10 Apr

Hallo lieve allemaal, sinds ik alles op een rijtje heb, ben ik weer creatieve ben bezig met nail arts maken. Zo doende was ik gister ook druk bezig en heb ik twee verschillende gemaakt. Zoals jullie weten heb ik Cystic Fibrosis, en dat wordt vergeleken met ’65 roses’ in het Engels. Omdat ik iets met roosjes wou maken heb ik deze creatie gemaakt. Ik ben zeer benieuwd wat jullie ervan vinden..

image

En omdat er op 21juni iets leuks op de planning staat (CFBD Cystic Fibrosis Beach Dance) en de kleur groen DE kleur is dit jaar van de Beach tent, heb ik deze creatie gemaakt..

image

Veel liefs Saskiaxxx

Geef een reactie

